banner
banner
banner
banner

ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ

ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ

Για να χάσεις αποτελεσματικά βάρος το οποίο θα αποτελείται από λιπώδη μάζα απαιτείται έξυπνο – στρατηγικό σχέδιο.
O οργανισμός είναι πολύ εξυπνότερος από αυτό που νομίζουμε αν λοιπόν πιστεύεις ότι θα χάσεις λίπος απλά κόβοντας το βραδινό, τρώγοντας ψητό με σαλάτα, και πίνοντας νερό με λεμόνι το πρωί είσαι γελασμένος!

Σωστή διάγνωση και στοχοποίηση

1. Aνάλυση σύστασης σώματος είναι η εξέλιξη της παλιάς «λιπομέτρησης». Είναι ο μοναδικός τρόπος για ελέγξεις το λίπος που έχει το σώμα σου, τις πιθανές κατακρατήσεις που ταλαιπωρούν τις περισσότερες γυναίκες πλέον και να ορίσεις ξεκάθαρα τους στόχους που έχεις για το σώμα σου.

2. FIT 3D: Ότι πιο νέο υπάρχει αυτή τη στιγμή παγκόσμια για την αξιολόγηση του σώματος. Ο εξεταζόμενος μέσα από μια σάρωση μόλις 35 δευτερολέπτων βλέπει το σώμα του σε μορφή 3D. Με τη εξέταση αυτή λαμβάνουμε εκατοντάδες μετρήσεις (αρθρώσεις, περιφέρειες, όγκους, επιφάνειες, περιγράμματα κ.ά.) και μπορούμε να παρέχουμε εξατομικευμένο  προγράμμα διατροφής, άσκησης καθώς και λύσεις αποκατάστασης.

3. Εξέτασε τον μεταβολισμό σου. Τώρα πια μπορείς! Η τεχνολογία μας έχει δώσει την δυνατότητα να ελέγχουμε πόσες θερμίδες χρησιμοποιεί το σώμα. Εάν γνωρίζεις τις πραγματικές καύσεις του οργανισμού σου μπορείς να χάσεις αποτελεσματικά και στοχευμένα το λίπος που πρέπει.

Σωστή εξατομικευμένη λύση διατροφής

Οργάνωσε το διατροφικό σου πλάνο σύμφωνα με τα παραπάνω και κυρίως με το πρόγραμμα της δουλειάς και των δραστηριοτήτων σου! Αν το μεσημέρι εργάζεσαι προτίμησε το κυρίως γεύμα να το καταναλώσεις αργά το απόγευμα ή το βράδυ. Μην μένεις όμως τελείως νηστικός! Πάρε μαζί σου ή προμηθεύσου από έξω κάτι ελαφρύ. Ένα λαχταριστό σάντουιτς ολικής άλεσης με τυρί κρέμα άπαχο, γαλοπούλα, και λαχανικά ή μία τορτίγια με κομματάκια κοτόπουλου είναι πολύ καλές εναλλακτικές που θα σε κρατήσουν χορτάτο μέχρι το επόμενο γεύμα.
Ακολούθησε τακτικά γεύματα-όχι όμως με ότι βρίσκεις μπροστά σου (τυροπιτάκια, κέικ και γλυκά). Ξηροί καρποί ωμοί ανάλατοι ανάμεικτοι με ξερά φρούτα, μπάρες, μπισκότα τύπου Digestive, σε συνδυασμό με ένα φρούτο εποχής θα κρατήσουν το σακχάρου σου σε καλό επίπεδο. Μην επικεντρώνεσαι σε λεπτομέρειες. Όσο περίεργο και αν σου ακούγεται δεν έχει τόση σημασία εάν η ζάχαρη που θα καταναλώσεις θα είναι άσπρη ή καστανή όσο το πόση τελικά ζάχαρη χρησιμοποιείς!

Καθημερινή δραστηριότητα

Εάν δεν είσαι ο τύπος του «γυμναστηρίου». Ξεκίνησε περπάτημα αρχικά σε χαμηλό ρυθμό και αργότερα αύξησέ τον. Το λίπος δεν «σφίγγει» εάν κάνεις γυμναστική! Ούτε λιώνει εάν τυλίγεσαι με σελοφάν και ειδικές φόρμες που ανεβάζουν την θερμοκρασία σου στα ύψη! Με αυτά τα «τεχνάσματα» μόνο νερό χάνεις!

Βιργινία Παπαεμμανουήλ
Κλινική Διατροφολόγο Διαιτολόγο MSc

Related posts