banner
banner
banner
banner
banner

Καλωσορίζοντας τον επισκέπτη!

Καλωσορίζοντας τον επισκέπτη!

Η reception είναι ένας από τους βασικότερους χώρους ενός ξενοδοχείου. Είναι το κλειδί και η απαρχή των εντυπώσεων που δημιουργεί ένα κατάλυμά. Είναι η δεύτερη εικόνα που αντικρίζει κάποιος επισκέπτης στον χώρο που επέλεξε για την διαμονή του καθώς η πρώτη είναι φυσικά η εικόνα όλου του κτιρίου μόλις καταφτάνει!

Οι αρχές που διέπουν τον σχεδιασμό μια reception είναι αφενός μια πρόγευση του τι θα δει ο πελάτης μέσα στον υπόλοιπο χώρο και στα δωμάτια, αφετέρου είναι ένας χώρος που στηρίζεται το ξενοδοχείο για να μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Ανάλογα με την κλάση του ξενοδοχείου η υποδοχή πρέπει να έχει και την ανάλογη βαρύτητά. Τα υλικά και τα σχέδια είναι άπειρα. Με τη βοήθεια κάποιου ειδικού να σας καθοδηγήσει να κάνετε την καλύτερη επιλογή και τον σωστότερο συνδυασμό στις υφές και στα χρώματα, μπορείτε να πετύχετε το αποτέλεσμα που αρμόζει στην δίκη σας επιχείρηση.

Να ξέρετε ότι ο πελάτης επηρεάζεται από την όψη της reception και η συμπεριφορά του είναι ανάλογη. Ο σχεδιαστής πρέπει να γνωρίζει καλά πιο είναι ο τελικός αποδέκτης – πελάτης του design που αποφάσισε να δεσπόζει στον χώρο. Η κουλτούρα της κάθε εθνικότητας που επισκέπτεται το ξενοδοχείο είναι εντελώς διαφορετική μεταξύ τους και έχουν άλλες ανάγκες και απαιτήσεις. Φυσικά την ίδια βαρύτητα στην βάση σχεδιασμού, έχει και η τοποθεσία που βρίσκεται το κατάλυμα. Ένα χειμερινός προορισμός είναι εντελώς διαφορετικός σε εμφάνιση από έναν καλοκαιρινό.

Το απόλυτο λευκό και το απόλυτο χρυσό στη reception ενός ξενοδοχείου σε καλοκαιρινή τοποθεσία. Το συναίσθημα που δημιουργεί είναι άκρος χαλαρωτικό και δροσερό.

Στον χώρο υποδοχής συνυπάρχουν και οι ευχαριστημένοι πελάτες και οι δυσαρεστημένοι. Δώστε μεγάλη σημασία στην ανάγκη ύπαρξης κάποιον άλλων περιφερειακών χώρων και γραφείων ώστε να εξυπηρετούνται και να μιλούν άνετα κάποιο που θέλουν να εκφράσουν κάποιο παράπονο καθώς και εκείνοι που θέλουν να οργανώσουν κάποιο ταξίδι ή να ζητήσουν συμβουλές για τη καλύτερη διαμονή τους σε κάποιο μέρος.

Η reception δεν είναι μόνο ένα έπιπλο! Είναι ένας πολυποίκιλος χώρος. Εκεί συναθροίζονται πελάτες που θέλουν να δουν τηλεόραση ή να πιούν ένα ποτό ή να αγοράσουν κάτι από τα καταστήματα που συνήθως υπάρχουν. Άρα ο σχεδιαστής πρέπει να λάβει υπόψιν του όλες αυτές τις ανάγκες των επισκεπτών καθώς και του προσωπικού και να τις ικανοποιήσει. Βλέπεται το ξενοδοχείο δεν είναι μόνο αυτό που φαίνεται…

Εκτός από το design πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά και η λειτουργεία των χώρων της reception. Δεν πρέπει να έχουμε μόνο ευχαριστημένους πελάτες, πρέπει να έχουμε και ευχαριστημένους υπαλλήλους. Τα τμήματα που συνεργάζονται στενά μεταξύ τους, όπως ο κρατήσεις, το guest relation και η διεύθυνση, πρέπει να βρίσκονται κοντά, γύρω από τον πυρήνα που είναι το γκισέ της reception. Το να είναι απομακρυσμένα είναι δυσλειτουργικό. Αυτό σημαίνει κόστος στο ξενοδοχείο που συνεπάγεται σε κόστος για τον πελάτη, όποιο κι αν είναι αυτό.

Μην διστάσετε να αφήσετε την φαντασία σας ελεύθερη ως αναφορά το design και την διακόσμηση. Άλλωστε η reception είναι καθαρά ένας χώρος εντυπωσιασμού!!

Φωτεινή Ζγέμπα
Διακοσμήτρια – Interior Designer
Κύπρου 3, 564 29, Θεσσαλονίκη
decorado.gr / info@decorado.gr
Tηλ. 6947 426 023

Related posts